czwartek, 26 lutego 2015

Rozdział 1

Dziś przychodzę do was z pierwszym rozdziałem.Strony zostały już zrobione.Myślę że spodoba wam się moja historia Violetty...



Violetta:
Wstałam rano.Nie chciałam mieć zajęć z Pablo w studiu On Beat bo źle się czułam,ale już niedługo wyjeżdżam w trasę ze studiem.A czeka mnie jeszcze moja własna.Ach...Co dziś mogę założyć?Może piękną błękitna spódniczka z bluzką w tęcze?Nie,miałam to nie dawno.A może kremowy sweterek i pudrowa spódniczka.To też nie.Już wiem!Niebieski sweter i biała spódnica.Najlepsze rozwiązanie.
Oj...Tyle rozmyślałam o kreacji na dziś,aż spóźnię się na zajęcia!Muszę lecieć!

Ludmiła:
Jako,że jestem Supernova w studiu zjawiłam się wiele czasu przed zajęciami.Musiałam zagrać piosenkę,która przyszła mi na myśl w nocy.Tytuły nie mam jeszcze,ale melodia jest piękna.Czekam tylko aż pokaże ją Fede.Jednak ostatnio nie jest pomiędzy nami tak jak dawniej.Od kiedy zaczął swoją trasę koncertową...Szkoda,że wyjechał i mnie zostawił.Przecież nie mam nikogo oprócz mamy i chyba Naty.Kiedyś może znajdę jeszcze przyjaciółkę.Zaczęłam grać.W myślach utworzyły mi się słowa.Już wiem.Piosenka o miłości...Nagle zadzwonił telefon.



Leon:
Dziś nie pójdę na zajęcia.Muszę ustalić swoje godziny na torze w motocrossie.Coś czuję że już nie długo zdarzy się coś,co chcę zrobić już dawno.Już niedługo urodziny Violi.Muszę wymyśleć jakiś naprawdę fantastyczny pomysł na prezent.Już wiem a może przelot balonem?Muszę jeszcze dobrze pomyśleć.O już jutro wyjeżdżamy w trasę...Pakować się trzeba :)


Franceska:
Co można powiedzieć.Już nie długo wracam do Włoch.Muszę w końcu wszystko powiedzieć innym.Więc nie pojadę w trasę...A już za parę dni wyjazd!Jak oni w tak krótkim czasie znajdą zastępstwo?Im wsześniej powiem tym lepiej...No to idę na zajęcia.
Może przy okazji zaprezentuje moją piosenkę ,,Aprendi a decir adios''-,,Nauczyłam się mówić żegnaj''.Może Maxi pomoże mi w dostosowaniu muzyki?

Cami:
Tak nareszcie Camilla wyrusza w swoją trasę!Udało się,lecz szkoda że ominie mnie ta ze studia.Ale trudno.Mam już pierwsze zdjęcia promo:)Fotograf się spisał.Jaki ja miałam harmonogram trasy?
-24.01.15 CHILE
-28.01.15 BRAZYLIA
-03.02.15 URUGWAJ
-12.02.15 WŁOCHY
-18.02.15 HISZPANIA
-24.02.15 POLSKA
-05.03.15 ROSJA
-10.03.15 ARGENTYNA
Jak na pierwszą trasę dobrze.Muszę popracować jeszcze nad spotkaniami przed koncertami.Jeszcze Meet&Greet*.Przyszykować jeszcze filmik...Ach...


*Meet&Greet=spotkanie z piosenkarzem po koncercie/możliwość zdobycia autografu i pamiątkowego zdjęcia.

TYLE SIĘ DZIEJE W PIERWSZYM ROZDZIALE.MYŚLĘ ŻE WAM SIĘ PODOBAŁ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wam za każdy komentarz.Mam nadzieję że podobają wam się rozdziały:)Pamiętaj liczy się wasze zdanie.Dziękuję ze ze mną jesteście♥